Achterom? Nee, vooruit!

Is het echt alweer 10 jaar geleden dat ik als ondernemer begon? Jee, hoe is dat decennium zo snel voorbij gevlogen? Op een moment als dit heb je al gauw de neiging om achterom te kijken en terug te blikken op alle uitdagingen, successen en bijzondere momenten. Die waren er gelukkig volop. Maar weet je, ik kijk veel liever vooruit!

Lees verder

Achterom? Nee, vooruit!

Is het echt alweer 10 jaar geleden dat ik als ondernemer begon? Jee, hoe is dat decennium zo snel voorbij gevlogen? Op een moment als dit heb je al gauw de neiging om achterom te kijken en terug te blikken op alle uitdagingen, successen en bijzondere momenten. Die waren er gelukkig volop. Maar weet je, ik kijk veel liever vooruit!

Als het me in de afgelopen 10 jaar gelukt is om van HR-adviseur uit te groeien naar allround HR- en organisatieadviseur met eigen innovatieve online tools en een fantastisch team van professionals om me heen… wat staat er dan de komende 10 jaar allemaal nog te gebeuren? Ik word al helemaal blij van de gedachte!

Uitdaging = kans

Tot nu toe greep ik steeds iedere uitdaging aan als kans. Dat ga ik de komende 10 jaar zeker blijven doen. Het heeft me zoveel gebracht! Het zorgt ervoor dat ik mezelf en mijn bedrijf kan blijven ontwikkelen. Improve! is de afgelopen 10 jaar uitgegroeid tot veel meer dan het HR-adviesbureau waar ik mee startte. Nu gaat het door als LEV. Hierin smelt HR- en organisatieadvies samen, aangevuld met de online tools die ik ontwikkelde voor snel en duidelijk inzicht in bedrijven.

Genieten van de reis

Wat ik nu anno 2021 met LEV bied, is uniek en daar ben ik best trots op. Ik kan haast niet wachten om te zien hoe LEV zich in de komende 10 jaar weer verder gaat ontwikkelen. Tegelijkertijd geniet ik ook teveel van de reis om nu al 10 jaar verder te willen zijn. Die reis is extra leuk omdat ik deze niet in mijn eentje afleg, maar samen met een team enthousiaste professionals om me heen.

LEV-team

Kim was in 2016 de eerste die ik vroeg om een samenwerking mee aan te gaan. In eerste instantie om bij te dragen aan een professionelere communicatie. Maar al snel bleek ze ook een heel fijne sparringpartner te zijn die altijd eerlijk zegt wat ze denkt en aan een half woord genoeg heeft.

Omdat ik door de groei van mijn werkzaamheden niet meer alles zelf kan doen, is er na deze eerste samenwerking langzaam een heel LEV-team ontstaan. Miranda ontzorgt me volledig in de organisatie van opleidingen die ik voor accountants verzorg. Ik heb er geen omkijken meer naar. Zo fijn! Personal assistant Alice zorgt voor de planning van al mijn taken, HRM-student Linde helpt mee bij de ontwikkeling van de HR-documenten voor mijn webshop (binnenkort meer hierover!!) en online marketingexpert Stefan houdt een oogje in het zeil of we met LEV Insights de juiste online stappen zetten.

Blijven doen wat je leuk vindt

Weet je wat nou het leuke is aan zo’n team? Dat je zelf de dingen kunt blijven doen waar je het meeste plezier aan beleeft. Voor mij is dat het gesprek aangaan met de klanten. Ondernemers die stappen willen zetten, net als ik. Hen helpen inzicht te krijgen en de juiste beslissingen te nemen. Met mijn kennis en de LEV-tools en -programma’s kan ik dat en dat voelt zó goed. Daar plak ik graag nog eens 10 jaar extra aan vast!

Referenties

Ervaring van de klanten

Op de hoogte

Mis niks van alle nieuwe ontwikkelingen en aankomende evenementen

Nieuwsbrief

Wij informeren je graag over de laatste ontwikkelingen van LEV. Indien je in de toekomst onze nieuwsbrief wenst te ontvangen dan kun je hier onder je aanmelden.

Invullen van je bedrijfsnaam is verplicht
Invullen van je voornaam is verplicht
Invullen van je achternaam is verplicht
Geldig e-mail adres is verplicht

Laatste nieuws

16-08-2023


16-08-2023